Styrke

Styrke

MRL – denne timen vinner hver gang! Vi jobber hovedsakelig med Mage-Rumpe-Lår, men andre muskelgrupper utfordres også!


Basis Styrke – en effektiv økt med funksjonell styrketrening som fokuserer på de største muskelgruppene. Enkle baseøvelser, få repitisjoner, maks effekt! God tid til restitusjon mellom øvelsene og god teknisk oppfølging. Timen passer bra for absolutt alle!


BodyPump er en effektiv styrke-time! Vi trener med vektstenger i sal, der hver enkelt bestemmer vekten på stanga. Forhåndskoreografert program med musikk som er mixet spesielt til øvelsene. Gjennom 60 minutter tar programmet for seg de største muskelgruppene. BodyPump passer for alle uansett form og gir stor treningsglede! LesMills konsept.


CXWORX er en enkel og effektiv time for å få en veltrent mage- og ryggmuskulatur. Økten er basert på banebrytende, vitenskapelige undersøkelser. Dynamisk trening for mage, sete og rygg gjør at økten får deg til å å føle deg sterkere og mer vel. Den utvikler din kroppskontroll og gir deg bedre holdning. Tøff trening som utfordrer din utholdenhet og vilje. Grunnleggende, god styrke i kjernemuskultaturen og reduserer risikoen for skader i hverdagen.


TRX er slyngetrening som passer for alle! TRX suspensjon trening er rett og slett styrketrening, kjernemusklaturtrening, stabilitetstrening, balansetrening, kondisjonstrening og fleksibilitetstrening – alt i ett, med slynger. Man bruker kroppens egen vekt som utgangspunkt og du gjør øvelsene tyngre eller lettere ved å justere vinkelen på kroppen og lengden på slyngene i forhold til gulvet. TRX-en er festet i taket og kroppe din er i kontakt med gulvet. Deretter gjør vi øvelser som trener kroppen, avhengig av hvordan du står og hvordan du beveger deg i forhold til TRX-en.


Grit Styrke er 30-min intervalltrening med høy intensitet! Designet for å bygge opp muskelstyrke. Her bruker du skivestang, vektplater og step for å øke treningseffekten. Musikk og øvelser gir deg kraftfull trening som forbedrer ditt oksygenopptak, styrke og utholdenhet. Øvelsene gjøres i ditt eget tempo og med eget vektvalg, så her kan alle bli med. Vil du pushe deg selv? Bli med på Grit! «Whilst you’re in it, you’ll hate it, but once you finish it, you’ll love it».


I Circle Challenge trener vi varierte styrke, kondisjon og funksjonelle øvelser konsentrert inn i en utfordrende og morsom treningstime. Passer til alle som vil maksimere effekten av trening – med profesjonell hjelp, mye motivasjon og moro! Tilpasses alle nivåer. Timene foregår i 2 etg.